RIDE900 E ELEKTRİKLİ SCOOTER

REF: 8666205, 8819634

R920E ELEKTRİKLİ SCOOTER

2022

R920E model elektrikli scooter'ın satış sonrası hizmet sayfasında, scooter'ınızın onarımına yönelik talimatları, onay sertifikasını, kutudan çıkarma videosunu, bakım önerilerimizi ve eğitici videolarımızı bulabilirsiniz.

İlk kullanım

Ürünümün çalıştırılması

R 900 E kutudan çıkarma videosu

SSS

Elektrikli scooter'ınız ile ilgili sorun mu yaşıyorsunuz?Tüm yanıtlarımızı burada bulabilirsiniz.

Ekranda hata kodu 26 görüntüleniyor, sorunu nasıl giderebilirim?

Ekranınızda hata kodu 26 görüntüleniyorsa, ilk olarak kırmızı renkle gösterilen konektörün doğru bağlandığını kontrol edin.
Bu konektör, gidonun altında bulunan koruyucu kılıfın hizasında yer alır.
Daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki videoya başvurabilirsiniz.
Bu kontrolden sonra hata kodunun görüntülenmeye devam etmesi durumunda, size en yakın mağazanın atölyesine danışın.

Ekranda hata kodu 22 görüntüleniyor, sorunu nasıl giderebilirim?

Ekranınızda hata kodu 22 görüntüleniyorsa, ilk olarak gri renkle gösterilen konektörün doğru bağlandığını kontrol edin.
Bu konektör, gidonun altında bulunan koruyucu kılıfın hizasında yer alır.
Daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki videoya başvurabilirsiniz.
Bu kontrolden sonra hata kodunun görüntülenmeye devam etmesi durumunda, size en yakın mağazanın atölyesine danışın.

Scooter'ım çalışmıyor

1. Güç kablosunun çalışan bir duvar prizine takılı olup olmadığını kontrol edin (duvar prizinin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için bir lamba veya başka bir elektrikli cihaz takın).

2. Güç kablosunun diğer ucunun elektrikli scooter'ınıza takılı olup olmadığını kontrol edin.

3. Güç kablosunun arızalı olup olmadığını kontrol edin.

Bataryamı şarj etmem ne kadar sürer?

R920E elektrikli scooter'ınızın tamamen şarj olması ortalama 5 saat sürer

Bataryamı şarj etmek için tamamen boşalmasını beklemem gerekir mi?

Bataryanızı şarj etmek için tamamen boşalmasını beklemeniz gerekmez.Hatta tam aksine, bataryanızın kullanım ömrünü uzatmak için en kısa zamanda şarj etmenizi tavsiye ederiz.

İkinci bir bataryayı nereden satın alabilirim?

İkinci bataryanızı Decathlon mağazasında bulabilirsiniz.

Elektrikli scooter'ımı yağışlı havalarda kullanabilir miyim? Bileşenleri su geçirmez özelliğe sahip midir?

R920E elektrikli scooter, IPX4 koruma derecesine sahiptir. Bu koruma derecesi, ürününüzün toza ve su birikintilerinden geçerken sıçramalara karşı korumalı olduğunu belirtir.

Scooter'ı bataryam boşken sürebilir miyim?

R920E scooter'ınızın şarjının bir gezinti sırasında tamamen bitmesi durumunda, ürünü manuel olarak kullanmaya devam edebilirsiniz. Bununla birlikte, tekerleklerden gelen bir direnç hissedeceğinizi unutmayın.

Scooter'ımı kapatmayı unutursam ne olur?

R920E elektrikli scooter'ınız 5 dakikadan kısa sürede otomatik olarak kapanacaktır

Yaya modu nedir?

Yaya modu, yayaların, kaldırımların ve yoğun trafiğin olduğu alanlarda hareket etmenizi sağlayan moddur

Bakım

Bakım önerileri

Scooter'ı kullanmadan önce ve kullandıktan sonra, anormal bir durum olup olmadığını, ürünün çatlayıp çatlamadığını veya kenarlarında kılçıkların oluşup oluşmadığını kontrol etmenizi öneriyoruz.
Tekerlekler ve rulmanlar aşınan parçalardır. Bunları da kontrol etmeyi ve ihtiyaç anında değiştirmeyi unutmayın.
Atölyelerimiz, ürününüzün bakım ve tamiri için gerekli yedek parça ve servisi sağlamak üzere hizmetinizdedir.

Saklama önerileri

Elektrikli scooter'ınızı kuru bir ortamda, orta sıcaklıkta (15 / 20 °C) saklayın. Lütfen bataryanızı yaklaşık %70 dolu olarak saklayın.

Kullanım kısıtlamaları

Maksimum yük: 100 kg
Minimum boy: 1,45 m
Maksimum boy: 1,95 m

RIDE900 E ELEKTRİKLİ SCOOTER

Hata kodum var

R920E elektrikli scooter'ınızın ekranında bir hata kodu görüntülenebilir. Tüm hata kodlarını, her birinin anlamı ve sorununuzu çözmek için izlenecek yolla birlikte aşağıdaki bağlantıda bulabilirsiniz.
Sorun devam ederse lütfen sayfanın alt kısmından bir destek talebinde bulunun.