RUN PRO

8350242

Satış tarihi: 2016

BIR PROBLEMIM VAR

KONSOLUM AÇILMIYOR

Koşu bandı yanlış bağlanmış               

=> Şebeke bağlantısını kontrol edin; ardından koşu bandının ana şalterinin "1" konumunda olduğundan emin olun.

=> Ardından, güvenlik anahtarının takılı olduğunu kontrol edin

=> Bant düzgün çalışmıyorsa kapatma tuşuna basınız.

KOŞU BANDININ YAĞLANMASI

=> Koşu bandı ile koşu tablası arasındaki yağlanma durumunu düzenli aralıklarla kontrol edin.

=> Bu bölgenin devamlı yağlanmış olması gerekmektedir. Yağlama, aşağıda belirtildiği üzere koşu bandının iç tarafında yapılmalıdır

=> Koşu bandının sağ ve sol tarafına yapılacak iki püskürtme kâfi gelecektir

=> Püskürtme işleminden sonra koşu bandınızı beş dakika boyunca saatte 5 km hızda boşta döndürün

=> Koşu bandının kullanım ömrünün uzun olması için, bu işlemin düzenli aralıklarla (her 10 saatlik kullanımdan sonra) yapılması önemlidir

KOŞU BANDIM GÜRÜLTÜ ÇIKARIYOR

Vidalar gevşemiş

=>  Dikmenin tüm vidalarını sıkın

 

Koşu bandı ortalanmamış konumda

=> "Koşu bandının ortalanması" sekmesini seçin

 

Koşu bandı yağlanmamış

=> "Koşu bandının yağlanması sekmesini seçin"    

KOŞU BANDIMIN ÜSTÜNE ÇIKTIĞIMDA, HIZI DÜŞÜYOR

Koşu bandı gevşek

=>"Koşu bandı gerginliği" sekmesini seçin

 

 

KONSOL KAPANMADAN, KOŞU BANDIMIN MOTORU YAVAŞLIYOR VEYA DÜZENSIZ ARALIKLARLA DURUYOR.

Koşu bandı gerginliği çok fazla

=> Tabla ile koşu bandı arasında yaklaşık 3 santimetrelik bir yalpa sağlamak için  koşu bandının  gerginliğini kontrol edin; bu uzaklık tablanın ortasında ölçülür

=> Durum böyle değil ise, koşu bandının arkasında, rulonun her iki tarafında bulunan altıgen başlı iki vidayı ayarlayın, ardından koşu bandını gevşetin 

KOŞU BANDININ EĞİMİ ÇALIŞMIYOR VEYA TAKILI KALDI

*Eğer koşu bandının eğim kalibrasyonu yapacak zamanı olmadıysa :

=> Koşu bandını kapatıp tekrar açın ve güvenlik anahtarını yerleştirin

=>Kalibrasyon döngüsünün tamamlanmasını bekleyin. Bu aşamada bant kısmı maksimum seviyesine yükselip ardından 0 noktasına inecektir. Bu aşama birkaç dakika sürebilir.

 

 

*Koşu bandını kalibrasyona zorlamak için :

1. "STOP" ve " SPEED+ " tuşlarına aynı anda basın.

2. Güvenlik anahtarını yerleştirin.

3. 1 defa stop tuşuna basın; bilgiler ekranda görünecektir.

4. " INCLIN+" tuşuna basın, böylece kalibrasyon başlayacaktır.      

BAKIM TAVSİYELERİ

BAKIM TAVSİYELERİ

Uzun süreli kullanım ve aletinizin performansının korunması için, düzenli bakım yapmanız gerekmektedir. Koşu bandınızdan gelen parazit sesleri engellemek için :

Vidaları ve civataları, ayda en az 1 defa sıkın

Koşu bandınızı 200 saat kullanımdan sonra yağlayın.

Koşu bandınızın altına mat (Domyos Training Mat tipi) yerleştirin.

 

HER KULLANIMDAN SONRA TEMİZLİK :

Koşu bandınızı kapatın ve fişini çekin.

%100 pamuk bir bezin üstüne, az miktarda çok amaçlı temizleyici dökün. Temizlik ürününü koşu bandının üstüne direkt olarak sıkmayın ve amonyak veya asit bazlı temizleyiciler kullanmayın.

Konsol ve ekranları silin.

Bant, ayak dinlendirme yerleri, kadro ve motor yuvasının üzerindeki tozları temizleyin. Aynı zamanda koşu bandının uzun platformunu da silmeyi unutmayın. Koşu bandının altını temizlemeyin.

KOSU BANDI KONUMUNUN AYARLANMASI

Koşu bandınızın arkasında bulunan renkli göstergelere bakın. Kırmızı ise, koşu bandının yeniden ortalanması gerekiyor demektir. Bu ayar, koşu bandının daha uzun ömürlü olmasını ve beklenmedik durmalardan kaçınılmasını sağlar. Koşu bandınızı 4 km/saat (2,5 mil/saat) ayarında çalıştırın, makinenin arkasına geçin.

Bant sola doğru kaymış: Sol ayar vidasını, saat yönünde, yarım tur çevirin.

Bant sağa doğru kaymış: Sağ ayar vidasını, saat yönünde, yarım tur çevirin.

Koşu bandı yerine yerleşinceye dek cihazı çalıştırın (1 ila 2 dakika) ve gerekirse işlemi tekrarlayın.

Koşu bandını aşırı germemeye dikkat edin. Koşu bandı koşu sırasında bloke oluyor Koşu bandının yüzeyi zamanla eskiyen bir parçadır ve zaman içinde gevşer. Kaymaya başladığında yeniden gerginleştirin (patinaj hissi, hızda ani teklemeler).

2 ayar vidasını, saat yönünde, yarım tur çevirin.Gerekirse işlemi tekrarlayın, ancak koşu bandını aşırı germemeye dikkat edin. Her iki tarafından, kenarlarını 2 ila 3 cm kadar yukarı kaldırabiliyorsanız, gerginlik ayarı doğru demektir.

KOSU BANDININ GERGINLIGININ AYARLANMASI

Koşu bandı zamanla gevşeyen bir aşınma parçasıdır. Kaymaya başladığı anda (patinaj yapma hissi, hızda kesintiler), bandı yeniden gerin.

İki ayar vidasını saat ibreleri yönünde yarım tur çevirin.

Gerekirse işlemi tekrarlayın, ancak bandı fazla germemeye dikkat edin. Kenarlarını her taraftan 2 ila 3 santimetre kaldırabiliyor iseniz, bant doğru biçimde gerilmiştir.

KOSU BANDININ YAGLANMASI

HER 200 SAAT KULLANIMDA VEYA 1 500 KM’DE BİR BAKIM

Koşu bandı ile tabla arasındaki sürtünmeleri sınırlı tutmak amacıyla bandınızı yağlamanız tavsiye edilir. Koşu bandının iç yüzeyinde veya tabla üzerinde silikon izleri var ise, yağlamak gerekmez (nemli ve hafifçe yağlı yüzey).

Bant ve tabla kuru ise:

•         Koşu bandınızın fişini prize takın ve tekrar prizden çekin.

•         Koşu bandının kenarlarını kaldırın ve iç yüzeyine silikon sürün.*

•         Koşu bandınızın fişini tekrar prize takın.

•         Bandı boşken 4 km/s hızda (2,5 mil/s) 10 ile 20 saniye arasında döndürün.

•         Koşu bandınız kullanıma hazırdır!

*   Yağlama   işlemi   genellikle   5   ile   10   ml   arasındaki   bir   silikon   dozuna   denk gelir. Dikkat, fazla silikon koşu bandınızın düzgün çalışmasına engel olabilir (patinaj riski). Yağlama için ürün satın alırken, her zaman alışveriş yaptığınız DECATHLON mağazasına uğrayın.

BILGI

SAYFA ÜST KISMI