satış sonrası hizmet masa tenisi artengo

Masa Tenisi Masaları: Montaj, Bakım, Onarım

DECATHLON, masanızın kullanım ömrü boyunca bakımdan onarıma ve montaj talimatlarına kadar size her konuda eşlik eder.

ÜRÜNÜNÜZ HANGİSİ?

Masa tenisi masanıza özel montaj veya kullanım talimatları veya yedek parçalar mı arıyorsunuz? 
Ürününüzle ilgili teknik bir sorununuz olması durumunda online yardımdan destek alabilirsiniz

Ürününüzü aşağıdaki kategorilerden birinde arayın ve ihtiyacınız olan bilgilere ulaşın.

En sık aranan ürünler

Masa Tenisi Masası - İç Mekan - TTT 500

Masa Tenisi Masası - İç Mekan - TTT 500: talimatlar, tamir

TTT 500 İç Mekan Masa Tenisi Masanız mı var? Bu sayfada masaya ilişkin talimatları bulabilirsiniz. Değiştirilmesi gereken bir parçanız mı var? Burada masanız için gerekli olan tüm yedek parçaları bulabilirsiniz. Yardıma mı ihtiyacınız var? Bu sayfanın alt kısmından SSS bölümüne erişebilir ve yardım talebinde bulunabilirsiniz.

masa tenisi

MASA TENİSİ YEDEK PARÇALARI

Masa tenisi masanızın bir parçası kırıldı veya yalnızca kırılma ihtimali olan bir parçayı değiştirmek mi istiyorsunuz? Aşağıdaki kategorilerden yedek parça ürün yelpazemizi keşfedin ve ürüne özel talimatlarımızı uygulayın.

Yardıma ihtiyacım var

Masamın ismini nereden bulabilirim?

Masanın ismi genellikle masanızın üzerinde basılı olarak mevcuttur. İsim iskelet üzerinde (taşıma düzeneğinin kenarları veya masanın kayışları) veya tahtalardan birinin altında olabilir.

Masamın markasını nasıl bulabilirim?

Masanın markası masanın üzerinde basılı olarak mevcuttur. Marka iskelet üzerinde (taşıma düzeneğinin kenarları veya masanın kayışları) veya tahtalardan birinin altında görülebilir.

Pongori, artengo ve inesis arasındaki fark nedir?

Artengo ve Inesis, Decathlon'un Masa Tenisi ürünleri markalarının eski isimleridir. 

Pongori ise yalnızca masa tenisi için kullanılan güncel spor markasının ismidir. 

inesis/artengo/pongori
Satış sonrası hizmet işleyişi nasıldır?

Web sitesi üzerinden satılan bazı ürünler, süresi https://www.decathlon.com.tr/landing/garanti-sartlari/_/R-a-garanti-sartlari web sitesinde ilgili ürünlerin ürün sayfasında belirtilen sözleşmeye bağlı bir garantiye tabidir. Garanti, parçaları ve işçiliği kapsar.

Garanti, kusurlu parçaların, kullanım amacı dikkate alınarak değiştirilmesiyle sınırlıdır.

Garanti koşullarını öğrenmek için "Garantiler" bölümümüze bakabilirsiniz.

Satış veya değişim garantinize ilişkin her türlü talebiniz için Decathlon mağazanız ile de iletişime geçebilirsiniz.

Bu garanti kapsamında ürününüzü, "Çevrimiçi Hesabım".(https://account.decathlon.com/tr-TR) alanından kaydedebileceğiniz ve/veya yazdırabileceğiniz faturanızla birlikte Decathlon mağazalarındaki atölyeye getirebilir ya da talebinizin işleme alınması için bu sayfanın alt kısmındaki iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Bu web sitesinde 2002'den beri üretilen masalarla ilgili talimatları bulabilirsiniz.

Masanız daha eskiyse bu sayfanın alt kısmında bulunan iletişim formu aracılığıyla lütfen bizimle iletişime geçin.

Bir parçanın kusurlu olduğu ekiplerimiz tarafından onaylandıysa ve parça hala garanti kapsamındaysa, bu sayfanın alt kısmında bulunan iletişim formu aracılığıyla doğrudan bizimle iletişim kurarak ürünü bize iade edebilirsiniz. Kusurlu parçalar değiştirilecek ve olası taşıma masraflarının tümü iade edilecektir.

Parça artık garanti kapsamında değilse, masanızın ürün sayfasında bulunan "yedek parçalar" başlığına giderek bu parçayı internet mağazamızdan veya mağazadaki atölye teknisyenlerimiz aracılığıyla satın alabilirsiniz.

Parça garanti koşulları nelerdir?

Eski ürün yelpazemize ait masaların garanti süresi 2 ila 5 yıldır. "Roll & Play" (FT730 O, FT830 O, FT860 O, FT890 O, PPT 500, PPT 530, PPT 900, PPT 530, PPT 130 Medium ve bunların sınırlı serileri) yeni ürün yelpazemize ait ürünlerin garanti süresi ise 10 yıldır.

Fren, ağ, direkler, plastik muhafaza ve ayarlanabilir ayakların garantisi de 2 yıl ile sınırlıdır.

Garanti, servislerimiz tarafından kusurlu olarak kabul edilen parçaların temin edilmesi ile sınırlıdır ve parçaların normal aşınma ve yıpranmasından, her masada yer alan talimatlara uygun olmayan montajdan, kullanım ve güvenlik tavsiyelerine uyulmamasından, bakım yapılmamasından, bakım esnasında aşındırıcı ürünlerin kullanılmasından (tahta) kaynaklanan ve darbeler, düşmeler ve genel olarak masanın kalitesiyle ilgisi olmayan her türlü nedene bağlı hasarlar için geçerli değildir.

Garanti kapsamında hizmet talebi nasıl gönderilir?

Bu sayfanın alt kısmındaki iletişim formunu doldurun veya bize aşağıdaki bilgilerin yer aldığı bir e-posta gönderin:
- masanızın referansı, adı ve/veya seri numarası,
- karşılaştığınız sorunun bir açıklaması,
- kusurlu parçanın fotoğrafları veya alternatif olarak aşağıdaki bilgileri ekleyerek kusurlu parçayı bize gönderebilirsiniz:
- faturanın bir kopyası veya Decathlon müşteri kartınızın numarası.

Parçayı aşağıdaki adrese posta yoluyla gönderebilirsiniz:
ARTENGO TENNIS DE TABLE - BTWIN VILLAGE (Imaginarium)
4 Rue Professeur Langevin, 59000 Lille

garantie10ans

10 Yıl Garanti

2015'ten bu yana tüm PONGORI ve ARTENGO masalarımıza 10 yıl garanti veriyoruz (tahtalar, tekerlekler, emniyet sistemi ve metalik gövde).
İlgili masanın ayrıntılarını ve garanti koşullarını öğrenmek için "Daha fazla bilgi alın" bölümüne tıklayın.